Drs. Leenarts is een Nederlandse scale-up gericht op problem-solving huidproducten. Het gezicht achter het bedrijf is Marjolein Leenarts, dermatoloog en moeder van drie kinderen. Door hun unieke verhaal en producten is Drs. Leenarts in een korte tijd hard gegroeid. Op dit moment heeft het bedrijf een stabiele samenwerking met Etos. Middels een nieuwe samenwerking met Kruidvat zal de verkoop nog verder uitbreiden naar 1850 winkels in Nederland en Vlaanderen.
Om nog verdere groei te realiseren wil Drs. Leenarts uitbreiden naar Denemarken. Het idee en de producten staan, echter heeft het bedrijf moeite met de praktische uitvoering. Er bestaan vragen over de entry strategie, partnerships, distributiekanalen en de Deense markt. Om die reden heeft Drs. Leenarts De Kleine Consultant ingeschakeld. Aankomende tien weken zullen wij een go-to-market-strategie uitwerken. Een aantal analyses die wij hierbij zullen uitvoeren zijn een markt-, concurrentie- en consumentenanalyse. Daarnaast zullen wij onderzoek doen naar het meest geschikte distributiemodel en potentiële samenwerkingen.
De Kleine Consultant is de eerste door studenten gerunde non-profit strategieconsultant in Nederland. Met als hoger doel: wij maken Kleine Consultants en onze klanten groot! We bieden strategisch advies daar waar het de meeste waarde toevoegt. Dat is voornamelijk bij start-ups, non-profit organisaties en maatschappelijke MKB.
Sitemap
Algemene voorwaarden